heräsin kello 6.30. näin just jotain unta ja se jäi kesken. yritin siinä hetken miettiä mitä unta se oli mutten muistanu. mulle käy usein niin että herätyskello rupee just soimaan kesken unien enkä enää muista mitä unta näin. vituttaa hieman. no heräsin enkä millään meinannu löytää sopivaa vaateyhdistelmää. en yhtään tiedä miks se oli niin hankalaa kun illalla kaikki oli niin selkeää. alko vituttaa viel enemmän. sit tuli kiire pysäkille ja vedin tuhatta ja sataa mun jopolla ja näkyvyys oli sumun takia joku 5 senttii ja oli viel kylmä. vihaan aamuja.

sit iltapäivällä jotenki eksyinclas ohlssonille. en mitään käsitystä miksi menin sinne, mut mun jalat vaan meni. tsekkailin jotai ruuveja hetken ja tajusin sit lähtee pois. iha pölö kauppa. sit kävin kioskilla ja meinasin myöhästyy bussista.

joo, mulla on taas kiva lista mitä kaikkee haluaisin. jotkut ruutu-housut, uuden tatskan, uuden lävärin, hienon pipon, sellaset hienot kengät, jotka oli euromarketissa, muttei oo enää.(ne oli lasten kengät), uudet hiukset(oon kyllästyny), puuhelmet, oman tietokoneen, ja joo haluun liikaa.

sain tänään kesätöistä palkan. voisin laittaa jemmaan, muuten ostan taas kaikkee typerää ja palautan samantien. just eilen menin palauttamaan yhden laukun jonka olin hätiköidessäni ostanu. se myyjä vähän katto pitkään sitä laukkua ja kysyi onko sitä käytetty, kun se oli niin likainen. valehtelin sujuvasti että "ei, mutta se on kyllä ollut lahjapaketissa". justiinsa niin, mut en ees käyttäny sitä ku yhen päivän. ja sain rahat takas. pelkäsin jo hetken ettei se anna. niin siis niitä rahoja takas..meinaan.