hirmuista miten aika menee nopeasti kun tekee kaikkea typerää. tällähetkellä pyrin olemaan joustavalla (?) tipattomalla toukokuulla, sillä olen suoraansanottuna tuhlannut ja kuluttanut suurimman osan jostain määrittelemättömästä ajastani kiittaamalla päihdyttäviä aineita kurkusta tai mistä lie alas. pienellä lääketieteellisellä avustuksella siis pyrin parantamaan elämänlaatuani tipattomalla. katsotaan mitä aika tuo tullessaan. sen sijaan olen päättänyt tyytyä lähinnä kofeiinitabujen ja energiajuomien kulutukseen. olen paljon mukavempi ihminen kun olen ylienerginen.

onneksi kuitenkin kesä on jo aika mukavan monta kertaa kolkuttanut oveani, joten alan pikkuhiljaa heräämään talven aiheuttamasta horroksesta. tajuatteko te sen tunteen kun näkee lehtien pikkuhiljaa kasvavan ja kukkien nousevan. on sanoinkuvaamattoman terapeuttista seurata kun kesä tulee. esimerkiksi seuraamalla perhosten lentoa ja leppäkertun tallustamista omia polkujaan. ja oletteko ikinä kuunnellut oikeen kunnolla linnunlaulua? siitä löytää aina jonkin kaavan tai melkein jopa ymmärtää mitä ne sirkuttaa toisilleen, kunhan kuuntelee tarpeeksi kauan. Toisaalta joskus olen aivan liian levoton tuollaisen mietinnän aikaansaamiseksi. Mutta vaihtelu tuo lisäpiristystä. Tekee hyvää välillä vaan olla poissa tästä ajasta, välillä on hyvä olla liiallisestikkin tässä ajassa. En ehkä kannata niinkään sitä "kultaista keskitietä". keltakaa miten tylsää jos kaikki on liian tasaista.