okei. voisin kirjoittaa kauhean angstaustekstin, jossa valitan että maailma on epäreilu minua kohtaan. tai. voisin kirjoittaa puhdasta raivio ja vihaa pursuavan tekstin. tai sitten kirjoitan ja ihmettelen ihmisten menettelytapoja ja arvoja tai sitä valehteleeko ihmiset vai käyttävätkö hyväkseen vai muuten vain haluaa eroon toisesta. tietenkin on vielä yksi vaihtoehto. se että olen vain hiljaa. mutten näköjään ole. no. voi olla että liiottelen, dramatisoin ja teen kärpäsestä härkäsen. no jokatapauksessa, olen taas työtön ja rahaton opiskelijaparka, mietin vain että miten elätän itseni. en pidä siitä että joudun ruinaamaan muilta koko ajan rahaa. pohdin juuri että miten tiivistäisin tämänhetkisen olotilani. no, tilanne on ehkä jopa hieman koominen, minua vituttaa, olen ehkä hieman vihainen ja ehkä pahinta on se että en oikein ymmärrä mitä on tapahtunut. kaikki tapahtui vähän PAM-tyyliin ja that's it. no asia ei todellakaan ole vakava ja elämä jatkuu mutta silti on sellanen että mitävittua?????????

no ei mittää. nyt sitte laiskottelen eikä elämänlaatuni ainakaan nouse.

kuulostin varmaan taas nii pirun positiiviselta et moro !