aa. olen taas kotona. Enkä oikein ymmärrä että miksi täällä on sekasempaa ku ennen joulua, vaikka kämppä on ollu tyhjänä. No oikeasti ymmärrän sen oikein hyvin koska toin kamalan kasan kamaa mukanani ja ne lojuu kaikki ympäri kämppää ja kestää todennäköisesti juhannukseen ennen kuin kaikki on paikoillaan. Siinä välissä puolet tavaroista häviää tai jotain muuta vastaavaa. Mutta yksi hyvä puoli. Niiden kaikkien tavaroiden seassa jossain on punainen muumi kahvipurnukka jossa on täysi pussillinen arnolds-kahvia. Kiitokset katju-tontulle. Nyt saan taas aamukahvia pitkästä aikaa. koska en keitä itselleni koskaan tavallista kahvia koska se ei ole läheskään niin hyvää kuin arska kahvi. njams.

Mutta ny kun joulu on ohi niin olen vakaasti sitä mieltä että kesä olisi tervetullut. Tammikuusta lukien talvessa ei ole mitään järkeä. Ainakaan jos on tällänen kamala lumeton talvi. Vaikka nyt kuinka yritän olla positiivinen niin en löydä mitään positiivista talvesta. En tykkää lasketella, hiihtää tai luistella tai siis en osaa. Tosin ei nuokaan mitään auta jollei tule lunta. No en myöskään tykkää kävellä ihanassa talvimaisemassa ja ihailla kaunista luontoa koska mun varpaat jäätyy niin helposti, tosin tuokaan ei onnistu jollei ole lunta. Enkä pidä siitä että talvella ei voi nukkua ulkona tai istua nurtsilla ja lukea vaikka harry potteria. Talvi on vain niin tympeä. Täytyy hautautua sisälle josta seuraa se että olen liikaa konella ja katson liikaa telkkaria. olen talvisin ainakin neljä kertaa laiskempi kuin kesällä. ihan vain siksi että talvella ei voi tehdä mitään. tai siis minä en voi. en halua. en osaa. olen miljoonaprosenttisesti kesä ihminen. kesällähän voi tehdä kaikkea. ja sillon on ehkä hyvällä tuurilla lämmin. tai ainakin lämpimämpi kuin talvella. näin. Siinä minun henkilökohtainen talvenvastustus-kampanja.

Toivon vielä näin lopuksi kuitenkin että uusi vuosi toisi tullessaan uuden ja paremman läppärin ja loput muumi videot jotka vielä uupuu kokoelmasta. Kiitos.