en osaa kirjoittaa päiväkirjaa....vaikka joka ilta kun makaan sängyssä ja venailen nukkumattia niin mun pää on täynnä kaikkea juttua mutten ikinä nouse ja avaa konetta keskellä yötä. niinpä siis aina kun alan kirjoittamaan niin (tyhjää)...... Johtunee siitäkin että useimmat "mehevät" jutut on valonarkoja enkä halua sittenkään paljastaa ajatuksiani julkisesti. Luulen tai siis tiedän että jos kirjoittaisin oikeaa perinteistä päiväkirjaa eli siis käsin niin juttua tulisi noin kymmenen sivua / kerta. Loppujen lopuksi asiahan on täysin luonnolloista koska tietenkin sitä pystyy kirjoittamaan kuin hurmoksessa kun tietää ettei niitä oikeasti lue ketään muu. Eikä niitä välttämättä halua aina itsekkään lukea, mutta sehän se idea onkin kaiketi. En vain ole ehkä vielä tottunut kirjoittamaan itsestäni julkisesti tai sitten olen täysin kykenemätön koko hommaan. Voisin tietenkin pitää nämäkin kirjoitukset vain itselläni, mutta sitten se olisi melkein sama kuin perinteinen päiväkirja ja mulla on jo sellainenkin (päivän paljastus). Ja sitäpaitsi vaikka en julkaisisikaan näitä juttuja julkisesti niin mulla olisi kuitenkin tunne että joku pääsee kuitenkin lukemaan niitä. Eli toisinsanoen mikään ei vedä vertoja kunnon perinteiselle päiväkirjalle. Halusin vaan kokeilla tätäkin sektoria.

Pääsiäinen oli ja meni ja olen siitä aika iloinen. Sillon oli mm. liikaa pääsiäismunia ym enkä muistanut edes istuttaa raeruohoa. Koulu alkoi taas viiden viikon jälkeen ja siinä välissä kerkesin sairastamaan ja olemaan töissä. Eka päivä koulussa oli hieman hämärä koska olin juuri viettänyt yön jolloin en nukkunut lainkaan vaikka olin kuolemanväsynyt. Illalla kello 19:45 päätin että menen nukkumaan ja tosissani uskoin että saan unta. Hetken maattuani luovutin ja totesin etten vaan nyt nukahda vaan menin katsomaan harry potterin loppuun jonka jälkeen menin uudestaan nukkumaan tosin en yhtään paremmalla menestyksellä. Sitten nousin taas ja avasin koneen ja rupesin nöröttämään niin että pian meinasin nukahtaa koneen ääreen jolloin totesin että nyt ainakin saan unta. No, hetkisen kuluttua menin mun sohvalle jos saisin siinä paremmin unta. Seuraavaksi hain iPodin ja aloin kuuntelemaan musiikkia. Jossain vaiheessa menin takaisin sänkyyn ehkä jo vähän epätoivosena koska ajatus siitä että lähden kouluun ilman edes pientä yöunta aiheutti pakokauhun tunteita. Sitten en oikein tiedä mitä tapahtui koska useamman epätoivoisen kelloon vilkaisun jälkeen kuulin kuinka herätyskello soi. alkoi vähän suututtaa. yritin muistaa olinko ollenkaan nukkunut ja tulin siihen lopputulokseen että nukuin noin 5 minuutin pätkiä koska olin vilkaissut kellooni kuitenkin suhteelisen tiheään tahtiin. Typerintä oli se että olin koko ajan niin väsynyt etten melkeen jaksanut kääntää kylkeä, sekin tosin johtuu lääkityksestä. Mutta silti.

Nolasin itseni taas tänään kun menin pankkiin ja kysyin että onkohan tämmönen kirje vielä voimassa, jonka olin saanut kun viimeksi täytin vuosia jossa luvattiin ilmainen elokuvalippu. No, se pankkitäti sitten totesi että "kuules kun se ei ole meidän pankin lähettämä lainkaan". Niin, ehkä minäkin joku päivä erotan säästöpankin ja osuuspankin toisistaan.

Toivottavaasti tämä pitkään jatkunut yli-tuulinen sää tarkoittaa sitä että kesä tulee huomenna. tai ainakin lähipäivinä.

mun tekee mieli paahdettua leipää mustikkahillon kera. :/