hohooijjaa, häpeän taas elämääni. köyhää. en pidä siitä että en kestä kirjoituksiani, koska tykkään kirjoittamisesta. tosin kukaan ei pakota kirjoittamaan omasta elämästäni joten mitäpä valitan. Mutta muute tänään oli kyllä ihan mukava lauantai. Lauantait on mukavia jo sen takia että saan nukkua, jollei ole töitä, mutta koska tänään ei ollut töitä niin sain nukkua. Härättyäni otin auton alleni ja lähdettiin katsomaan kämppälleni sohvaa. Lopputulokseen olin varsin tyytyväinen koska löysin hienon vuodesohvan todella halvalla. Mikäs sen mukavampaa. Loppupäivä menikin kämpällä. Koottiin pöytä ja tuoleja, tuotiin sohva ja sänky, ( joka on itseasiassa on myös sohva) suunniteltiin kaikkea mukavaa sinne ja tehtiin ristikoita, syötiin keksejä ja illalla tilattiin lopulta pitsat. että tänään on tultu myös läskeiltyä. plös. Mutta siitä huolimatta olen pian turkulainen. en enää lande-lietolainen. ihanaa.

Olen joutunut lopettamaan kaikki harrastuksenikin. Tai no en nyt kaikkia. Datailen vieläkin liikaa ja kuuntelen musiikkia, jos niitä nyt harrastuksiksi voi laskea. Niistä on muodostunut oikeastaan jo elämäntapa. Luojan kiitos muute saan känppääni netin heti alkuun. En tiedä mitä tapahtuisi ilman nettiä. Todennäköisesti näkisin painajaisia ja tulisin levottomaksi. No oikeastaan musiikki ja datailu riittää. En tarvitse oikeita harrastuksi. Nyt kun minulla on työkin. Ja kun olen kolme iltaa viikossa töissä, osaan jopa nauttia siitä että ei ole mitään ohjelmaa. Yleensä vihaan sitä kun ei ole mitään tekemistä. Olen ärtyisä, levoton ja vittumainen. Normaalisti niin käy sunnuntaisin. Onneksi kaupat on taas sunnuntaisin auki. Voin lähteä stressinpoistoshoppailulle. Äiti on huolissaan että tulen vauhtisokeaksi ja ylirasittuneeksi. Onneksi mä nautin siitä että ei ole liikaa aikaa. Liika aika on ehkä kamalinta mitä tiedän.

Mutta ei enää kauan aikaa kun alkaa big brother. Silloin näen taas ketonen ja myllyrinne -mainoksen jossa hassu mies sanoo " kuka on mahtanut syödä kakkaa sinun suullasi" tai jotain tuohon suuntaan. Saan aina hyvät naurut.