hohhoijaa. en tiedä mikä mua on vaivannu koko viikko. kohta a) en ole saanut nukutuksi ollenkaan. viimeyönäkin vimpuloin sängyssä parisen tuntia enkä saanut unta joten päätin mennä sohvalle nukkumaan. siinä sitten yritin löytää nukkumatin kunnes kello tuli 5, jolloin palasin takaisin omaan sänkyyn. kerkesin nukahtaa ehkä tunniksi mutta eikö sillon tietenkin soi herätyskello. no koska nukkumatti oli pahasti myöhässä ajattelin että on vähintäänkin reilua että voin siirtää herätystä parilla tunnilla eteenpäin. toisaalta olin niiden parin tunnin jälkeen entistä väsyneempi. no toivon tässä juuri että jos vaikka ensi yönä saisin nukutuksi. no kohta b) mielialani on heittelehtinyt viikon ajan poikkeuksellisen rajusti ja usein. tyyliin näin: ensin elämä on ihanaa ja minuutin päästä kaikki menee päin helvettiä. pian miettii taas että heikivaa - mikäköhän äsken tuli ja sitten taas hakkaa päätä seinään (kuvainnollisesti). onneksi nuo mielialan aaltoiluhäiriöt iskee vain ollessani yksin koska luultavasti vaikuttaisin ulkopuolisen silmissä jonkinsortin idiootilta. ehkä ne muuten johtuu unenpuutteesta. niin ja on vielä kohta c) (tässä tapauksessa minua ei kylläkään vaivaa mikään vaan säätä) tänään oli kamala lumimyrsky ja mä vihaan lumimyrskyjä. oli oikein mukavaa kävellä ulkona kun näki sentään 1 sentin eteenpäin. ja kun saavuin kotiin olin ensin kuin lumiukko ja hetken päästä minusta olikin tullut pahantuulinen ja uitettu koira. juuri kun olin alkanut haaveilemaan kesästä niin eikös talvi ampase saman tien maisemiin vaikka kielsinkin sitä tulemasta. sitten iskä vielä soitti ja kysyi onko hauskaa kun tuli talvi. olin vähän pihalla ekat 10 sekunttia koska iskällä ei ole tapana soitella ilman tärkeää syytä ja kysellä vain että onko nyt mukavaa kun talvi tuli ja toiseksi kysymys oli mielestäni jopa hieman vitsikäs minun ajattelun kannalta koska en siedä talvea. mikäli se ei nyt kaikille ole tullut selväksi tähän päivään mennessä.

en halua taas kuulostaa liian negatiiviselta, joten päätän kertoa teille yhden mukavan asian tästä viikosta. oppisin nimittäin keittämään niin huikaisevan hyvää kahvia että kahvin juontini on ehkä viisinkertaistunut. voi muuten olla että nukkumatti on sen takia myöhässä. se veikka ei varmaan pidä kahvista. kummallinen kaveri. vaikka keitänkin maailman parasta kahvia ja se on sentään arska-kahvia. no, makunsa kullakin.