musta alkaa vähän tuntua että nyt kesäkin menee vähän alamäkeen. alkukesän olin ihan taivaissa koska kesä tuntus ajatuksena niin ihanalta ja vapaalta. mut nyt mä olen tottunut siihenkin. voi perse. ja se on kumma miten ihminen voi olla näin ristiriidassa itsensä kanssa; teen paljon sellaisia juttuja, joita en oikeasti haluaisi tehdä. tai ainakin jälkikäteen alkaa vituttamaan. enkä tee mitään, mitä mun kuuluisi tehdä, tai mitä mun oikeasti pitäis tehdä. en kylläkään tiedä miten mä määrittelen sen mitä mun pitäis tehdä tai kuuluis tehdä. eli siis mun motiivit on aika kyseenalaisia. huh huh.

tai sitten olen ihan pimahtanu ja kikatan mm. töissä (ja karkotan kaikki asiakkaat) ku vajaamielinen ja nauran jutuille joille nauraa normaalisti ehkä noin kymmenen vuotiaat. huh huh.

mutta koristeeksi kakun päälle, pitkä odotus palkitaan viimein ja se ehkä antaa mulle muuta tekemistä kuin yrittää saada elämästä järkevää pohtimalla kaikkea mahdollista ja mahdotonta ja ehkä jopa unohdan että keittiö ja tietokone on olemassa. Harry Potter nimittäin ilmestyy kauppoihin lauantaina.