öitä. Joulu on taas jo melkein ohi. Huomenna on tapanin päivä, tai oikeastaan jo tänään koska vuorokausi on vaihtunut, ja sitten....niin. no niin ne päivät vissiin vaihtuu, että tulee huominen ja edellisestä päivästä tuli eilinen. Ei mitään kummallista siis. Paitsi että oli joulu. Joulu on niin kummallinen. Ei sitä oikestaan edes enää huomaa koska se tulee niin yhtäkkiä ja sitten se onkin jo ohi. On siinä pieni hetki millon tajuaa että on joulu. Sillaitti vähän taika-fiilis. Mulle tulee jouluna aina sellanen olo etten elä omaa elämää. Kaikki tuntuu jotenkin epäuskottavalta. en oikein tajua.

En ole ollut kolmeen päivään kotona. Koska olen ollut kotona. Pitäiskö mun sanoa että olen vanhempien luona sen sijaan että käyn kotona. Jos kerran asun kotona niin enhän mä voi taas sitten käydä kotona. Mutta musta tuntuu typerältä sanoa että menen vanhempien luo koska...en tiedä. sovitaan että mulla on kaksi kotia. Asun kotona, mutta aina välillä täytyy käydä kotona. Mut eik se niin kuulukki. Perkele. Pitäiskö nyt sitten sanoa olevansa onnellinen kun on kaksi kotia. Joillakin ei ole yhtään. no, Ei koska mä keksin aina jotain valittamista. Mun elämän yksi tarkoitus on varmaan ainakin se että en saa ikinä olla tyytyväinen. Muuten mulle luotu elämä ei vaan menisi sovitun kaavan mukaan. Pakko sanoa että aika sairas ja kieroutunu ajatusmaailma on sillä joka niitä kaavoja tekee. Eli tässä maailmassa on sittenkin joku mun kaltainen.

En ole ikinä tehny uudenvuoden-lupauksia. Tai olen varmaan jotain naurettavia jotka keksin 5 sekunnissa ja unohdan neljässä. Enkä tod. aio tehdä tänäkään vuonna. Mun on turha luvata yhtään mitään. Mä rikon lupaukseni liian helposti ja se ei ole kivaa. Mulle riittää että yritän tehdä kaikkea. Se ei ole yhtä sitova kun lupaus ja jos en teekkään jotain mitä piti ni voi aina sanoa että yritin kyllä. Oon kyllä niin kiero ja laiska.

Mun piti kyllä kirjottaa tähän entryyn että mitä mulle on tapahtunut, mutta aloin taas purkamaan aivojeni pohdintoja ja tein itsestäni ehkä hölmön. Voi mahkurin pahkarat. Voisin kyllä vielä kerran katsoa joulupukki ja noitarummun. Tykkään Juho Vaneerista.